بزرگداشت دومین سالگرد سردار دلها در کانون‌های مساجد شهری و روستایی لرستان
بزرگداشت دومين سالگرد سردار دلها در کانون‌هاي مساجد شهري و روستايي لرستان

بزرگداشت دومین سالگرد سردار دلها در کانون‌های مساجد شهری و روستایی لرستان

ابدالي‌پور گفت: مراسم بزرگداشت دومين سالروز شهادت سردار سليماني با برپايي نشست‌هاي بصيرت‌افزايي در سطح کانون‌هاي مساجد استان لرستان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 34053 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی (فهما)، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه ماندگان دفاع ازجهان اسلام و مسلمانان است.

وی با اشاره به برنامه های مختلف در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: امروز شناخت صحیح راه و مکتب سلیمانی مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: در این راستا برنامه های بصیرت افزایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی افزود: همچنین مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها در کانون‌های فرهنگی هنری شهرس و روستایی استان لرستان برگزار می شود.

ابدالی پور بیان کرد: سردار سلیمانی اسوه اخلاق و مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که با درایت، نیروهای خود را فرماندهی می کرد، علاقه زیادی به مردم داشت و هیچ وقت برای خدمت رسانی به آن‌ها تعلل نکرد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است شخصیت شهید سلیمانی بیشتر شناخته و مسیر درس‌ آموز او به‌ عنوان الگو به نسل جوان ارائه شود گفت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شهید سلیمانی نباید به چشم یک فرد نگاه کرد و باید به این شهید به چشم یک مکتب، راه و مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

 ابدالی پور با بیان اینکه  برنامه های  بصیرت افزایی کانون های مساجد در راستای  ترویج مکتب  حاج قاسم انجام می شود،  ابراز کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی منطبق بر مکتب انقلاب است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری است و مکتب حاج قاسم سلیمانی تبلور مکتب و نهضت عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: اگر از مکتب حاج قاسم سلیمانی صحبت می‌کنیم در واقع از تمام مولفه های مکتب و نهضت عاشورا و حضرت سیدالشهدا یاد می‌کنیم.