نخستین جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده در استان لرستان برگزار می‌شود
نخستين جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده در استان لرستان برگزار مي‌شود
مدیر ستاد فهام استان لرستان خبر داد؛

نخستین جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده در استان لرستان برگزار می‌شود

ابدالي پور با اشاره به توزيع فراخوان نخستين جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده، گفت: ارزيابي فعاليت‌هاي مسجد محور و بقاع متبرکه در عرصه خانواده از رويکردهاي اصلي اين جشنواره به شمار مي‌رود.
شناسه خبر : 34222 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(،  اظهار داشت: نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» با عنوان «آوای زندگی»، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌ شود، افزود: نمایندگانی از دستگا‌ه‌ های مرتبط با مساجد به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی کانون‌ های مساجد در استان‌ ها فعال هستند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده با محوریت دبیرخانه کارگروه تخصصی ساماندهی مجموعه‌ های مردم نهاد خانواده برگزار می‌ شود.

 وی افزود: جشنواره در سه دسته بقاع متبرکه، مساجد روستایی و عشایری و مساجد شهری به ارزیابی فعالیت مساجد و بقاع متبرکه در حوزه تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و فرزندآوری می‌ پردازد.

 

ابدالی پور با بیان اینکه مهلت شرکت در این جشنواره  تا 15 اسفند اعلام شده است، بیان کرد: اختتامیه جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: در هر بخش سه مسجد یا کارگزار مسجدی به عنوان نفر یا مسجد و بقاع متبرکه برتر معرفی می‌ شوند.

 

وی تصریح کرد: یکی از محورهای هشت گانه جشنواره جمع آوری ایده های کنشگران مساجد است که پس از پایان جشنواره این ایده ها در اختیار همه مساجد قرار خواهد گرفت.

 

ابدالی پور افزود: مخاطبین اصلی این جشنواره مساجد، بقاع متبرکه و کارگزاران مساجد در این جشنواره هستند و هرگونه برنامه در حوزه مسائل خانواده در این جشنواره مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: فعالان مساجد و بقاع متبرکه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره به نشانی www.avayezendegii.ir مراجعه کنند.