دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت روشنگری و بصیرت‌افزایی برای نسل جوان است
دهه فجر انقلاب اسلامي فرصت روشنگري و بصيرت‌افزايي براي نسل جوان است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت روشنگری و بصیرت‌افزایی برای نسل جوان است

ابدالي پور با اشاره به اهميت روشنگري و بصيرت افزايي در طول برگزاري برنامه‌هاي سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامي، افزود: بايد از ظرفي‌ هاي فرهنگي، هنري و فضاي مجازي در اين عرصه به صورت ويژه استفاده شود.
شناسه خبر : 34393 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(، «محمد ابدالی پور» امروز(25 دی) در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان لرستان طی سخنانی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، روشنگری و بصیرت افزایی است.

مدیر ستاد فهما استان لرستان با اشاره به نقش محوری مساجد در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحملی، افزود: امروزهم مساجد کانون های مساجد نقش مهمی در روشنگری و بصیرت افزایی  دارند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت و همراهی دستگاه های اجرایی از برنامه های مسجد محور بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود از ظرفیت های مهمی چون برنامه های فرهنگی، هنری و فضای مجازی برای تبیین آرمان انقلاب اسلامی بهره گرفته شود.

مدیر ستاد فهما استان لرستان با اشاره به اهمیت بیان دستاورهای انقلاب اسلامی در طول دهه فجر انقلاب برای مردم، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و صنعتی متعددی که باید از فرصت دهه فجر برای بازگوشدن این دستاوردها بهره گرفته شود.

ابدالی پور با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برگزاری هرچه بهتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد، افزود: تلاش می شود در ایام الله دهه فجر جانفشانی و بصیرت مردم در پیروزی از انقلاب، دوران دفاع مقدس و پاسداشت آرمان های انقلاب در مساجد و محلات بازگو شود.