تجلیل از خانواده شهدای لرستان در قالب طرح شکوه مادری
تجليل از خانواده شهداي لرستان در قالب طرح شکوه مادري
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان کرد:

تجلیل از خانواده شهدای لرستان در قالب طرح شکوه مادری

ابدالي پور گفت: به مناسبت ميلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و در قالب طرح شکوه مادري از مادران و همسران شهدا تجليل مي شود.
شناسه خبر : 34505 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(، اظهار داشت: طرح «شکوه مادری»  طری در راستای تجلیل از این مادران ومعرفی مادران اسوه و الگو است که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح طی سال جاری در بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شده است، افزود: امسال در تداوم طرح سه شنه های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده‌اند،تکریم می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

وی افزود: در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)  طرح  تجلیل از مادران و همسران شهدا در قالب طرح «شکوه مادری» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

ابدالی پور بیان کرد: برنامه های چون سخنرانی با هدف تبین سیره و منش زندگی حضرت زهرا (س) و جشن میلاد دخت نبی مکرم اسلامی(ص) از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س)، روز مادر و روز زن است.