دو تن گوشت گرم بین نیازمندان لرستانی توزیع شد
دو تن گوشت گرم بين نيازمندان لرستاني توزيع شد
همزمان میلاد حضرت زهرا(س):

دو تن گوشت گرم بین نیازمندان لرستانی توزیع شد

ابدالي پور خبر داد: به مناسبت ميلاد باسعادت يگانه دخت نبي مکرم اسلام يک هزار و 400 بسته گوشت گرم در بين نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 34581 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(، اظهار داشت: طرح مواسات و همدلی در لبیک به فرمان رهبری  در راستای دستگیری از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قرار دارد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول یک سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند

ابدالی پور خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

وی با اشاره به طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان، افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.

ابدالی پور با بیان اینکه در قالب این طرح تاکنون طی هفت مرحله گوشت گرم در بیان نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: طی هر مرحله یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی که وزن هر بسته یک و نیم کیلوگرم است در بین  اقشار نیازمند استان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: از همه نیکوکاران دعوت می شود تا با مشارکت در این پویش ملی برای حمایت از خانواده های نیازمند مشارکت کنند تا بتوانیم نسبت به حمایت از آنها بیشتر و بهتر اقدام کنیم.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به اینکه برنامه های حمایتی کانون های مساجد از نیازمندان تا پایان شکست قطعی کرونا ویروس ادامه دارد، اظهار کرد:  فعالان کانون های مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تاکنون با مشارکت خیرین در محلات بسته های معیشتی، غذای گرم و بهداشتی را در بین نیازمندان محله توزیع می کنند تا زمینه کاهش آلام این عزیزان فراهم شود.

ابدالی پور با اشاره به اینکه مرحله 14توزیع گوشت گرم در لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع می شود، افزود: در این مرحله حدود ۲ تن گوشت گرم  همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) ایتام و نیازمندان استان توزیع می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان امسال هفتمین مرحله توزیع گوشت در استان لرستان است، افزود:  طی این مرحله گوشت قربانی بین ایتام و نیازمندان شهرستان های پلدختر، بروجرد، الیگودرز، نورآباد و دورود توزیع شده است.