کارگروه های ویژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب در کانون های مساجد استان لرستان تشکیل شد
کارگروه هاي ويژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب در کانون هاي مساجد استان لرستان تشکيل شد

کارگروه های ویژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب در کانون های مساجد استان لرستان تشکیل شد

کارگروه هاي بزرگداشت فجر انقلاب در کانون هاي مساجد استان لرستان با هدف تبيين برنامه‌هاي گراميداشت چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تشکيل شد.
شناسه خبر : 34663 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۴
«محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما)، اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه، کمیته مساجد دهه فجر استان نیز برنامه ها و فعالیت های خود را بر این اساس تبیین کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: برنامه های کانون های مساجد در دو  بستر حقیقی و مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: : بخش مهمی از برنامه های فرهنگی، هنری و اجرایی کمیته مساجد به صورت مجازی و در شبکه های اجتماعی صورت خواهد گرفت.

ابدالی پور بیان کرد: همچنین بخش مهمی از برنامه های فرهنگی، هنری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در فضای مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تکریم از خانواده معظم شهدا، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی با موضوع انقلاب اسلامی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر نیز از دیگر موضوع های است که باید در دهه فجر امسال مدنظر قرار گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: تکبیر گویی از گلبانگ مساجد همچون سال های قبل در مناسبت های مشخص شده با همکاری هیئت امنای مساجد صورت خواهد گرفت.

ابدالی پور اظهار کرد: توزیع کمک های مومنانه، مشارکت در پویش های انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه های مختلف مجازی از دیگر برنامه های کمیته مساجد دهه فجر خواهد بود.