برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان کوهدشت همزمان با دهه فجر
برگزاري همايش پياده‌روي خانوادگي در شهرستان کوهدشت همزمان با دهه فجر
به همت کانون فرهنگی هنری فاطمیه شهرستان کوهدشت:

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان کوهدشت همزمان با دهه فجر

مديرکانون فرهنگي هنري فاطميه شهرستان کوهدشت گفت: همايش پياده روي خانوادگي با همراهي خيرين و ارگان هاي مختلف به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب برگزار شد.
شناسه خبر : 34975 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

« سید نیما موسوی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما) اظهار داشت: همایش پیاده روی به همت کانون فرهنگی هنری فاطمیه و با همکاری مجوعه های چون سپاه، اداره ورزش و جوانان، پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی وبا حمایت خیران برگزار شد.

مدیرکانون فرهنگی هنری فاطمیه شهرستان کوهدشت افزود: این همایش خانوادگی با استقبال پرشور مردم و از محل گلزار شهدای شهرستان کوهدشت برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این همایش به قید قرعه به 45 نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیسی شامل گوشی تلفن همراه، وسایل خانگی، کمک هزینه زیارت، وجه نقد و... اهداء شده است.

موسوی با تقدیر از حمایت خیرین در برگزاری این برنامه، افزود: «علی محمدی فر» اقتصاد جوان لرستانی در بخش تامین هدایا مشارکت گسترده داشته اند.

مدیرکانون فرهنگی هنری فاطمیه شهرستان کوهدشت با اشاره به دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مسابقات ورزشی از جمله مسابقه تیر اندازی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین مسابقات مختلف و نشست های بصیرت افزایی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و در طول این دهه در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

ابدالی پور اظهار کرد: بحث پاکسازی محیط زیست از دیگر طرح های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول دهه فجر انقلاب است که با مشارکت اعضای کانون و همراهی علاقمندان محله برگزار شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری فاطمیه شهرستان کوهدشت، افزود: پخش ندای الله اکبر از گلدسته های مسجد طی شامگاه 21 بهمن و مشارکت در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.