از سرگیری فعالیت کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده در خرم آباد
از سرگيري فعاليت کانون فرهنگي هنري شهيد فهميده در خرم آباد
همزمان با دهه فجر؛

از سرگیری فعالیت کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده در خرم آباد

مديرکانون فرهنگي هنري شهيد فهميده، گفت: کانون فرهنگي هنري شهيد فهميده و کتابخانه مسجد امام هادي(ع)خرم آباد به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي افتتاح مي شود.
شناسه خبر : 34977 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

«محمد ناصری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما اظهار داشت: فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید حسین فهمیده مسجد امام هادی (ع) طی یک ماه اخیر آغاز و از امشب به صورت رسمی افتتاح می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید فهمیده با اشاره به اینکه  کتابخانه مسجد امام هادی(ع) از سال 86 راکد مانده است، افزود: در یک ماه اخیر همزمان با راه اندازی کانون فرهنگی هنری مسجد جهت احیای کتابخانه مسجد تلاش شده است.

وی ادامه داد: با تلاش های به عمل آمده و جذب مشارکت خیرین اقدامات لازم برای تجهیز و راه اندازی مجدد کتابخانه مسجد به عمل آمد.

ناصری افزود: با حمایت خیرین اعتباری بالغ بر 12 میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی تجهیزات کتابخانه ای از جمله قفسه کتاب هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز کتابخانه مسجد نیازمند مشارکت دستگاه های مسئول در راستای تامین کتاب بویژه تازه های نشر است.

ناصری افزود: بالغ بر دو هزار جلد کتاب در کتابخانه قدیمی مسجد وجود داشته است که به دلیل فرسودگی بالغ بر 900 جلد آن از بین رفته است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون مساحتی بالغ بر 200 مترمربع برای کانون و کتابخانه مسجد اختصاص یافته است.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید حسین فهمیده خرم آباد، افزود: امشب (17 بهمن) به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کانون فرهنگی هنری مسجد و کتابخانه مسجد به بهره برداری می رسد.

ناصری ادامه داد: همزمان با کانون فرهنگی هنری مسجد و کتابخانه مسجد، ایستگاه آموزش، ایستگاه ورزش و سالن پخش فیلم این کانون فرهنگی هنری مسجد به بهره برداری می رسد.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید حسین فهمیده اظهار کرد: مراسم افتتاح کتابخانه و کانون فرهنگی هنری مسجد با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان لرستان برگزار می شود.