برگزاری نشست های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در خرم آباد
برگزاري نشست هاي بصيرت افزايي و آگاهي بخشي در خرم آباد
مدیرکانون فرهنگی هنری محبین الائمه عنوان کرد:

برگزاری نشست های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در خرم آباد

اسدي پور گفت: سلسله نشست هاي بصيرت افزايي و آگاهي بخشي در کانون فرهنگي هنري محبين الائمه برگزار شده است.
شناسه خبر : 35243 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۱
«محمد اسدی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سلسله نشست های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری محبین الائمه افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع دینی، فرهنگی، قرآنی، فرهنگی وهنری در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین به همت کانون فرهنگی هنری محبین الائمه  و یا همکاری پایگاه مقاومت بسیج  شهید حاج قاسم سلیمانی یادوراه شهدای پایگاه امام خمینی (ره) برگزار شده است.

اسدی پور خاطرنشان کرد:  ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از جمله برنامه های مهم این کانون فرهنگی هنری است که در قالب طرح شنبه های کتاب در این کانون فرهنگی هنری مسجد اجرایی می شود.

وی بیان کرد: در قالب این طرح به صورت مستمر صفحاتی از کتاب های مختلف توسط اعضای کانون قرائت و در بستر مجازی و رویداد ملی فهما منتشر می شد.

اسدی پور ابراز کرد: بارگذاری فایل صوتی کتاب های معرفی شده توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد در سامانه بچه های مسجد با هدف تولید کتاب صوتی انجام می شد.

مدیرکانون فرهنگی هنری محبین الائمه اظهار کرد: همچنین در طول  دهه فجر انقلاب اسلامی سلسله نشست های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و همچنین مراسم جشن انقلاب برگزار شده است.