کانون امام رضا (ع) دورود با توزیع غذای گرم به یاری نیازمندان شتافت
کانون امام رضا (ع) دورود با توزيع غذاي گرم به ياري نيازمندان شتافت

کانون امام رضا (ع) دورود با توزیع غذای گرم به یاری نیازمندان شتافت

موسوي نيک گفت: همزمان با شب شهادت حضرت زينب(س) غذاي گرم طبخ و در بين نيازمندان شهرستان دورود توزيع شد.
شناسه خبر : 35343 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

« سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار داشت: به همکاری خیرین در شب شهادت حضرت زینب(س) بالغ بر 300 پرس غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان و ایتام شهرستان دورود توزیع شده است.

وی افزود: همچنین همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب کبری(س) مراسم عزاداری و نشست های بصیرت افزایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط مسجد اجرایی شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) افزود: با شیوع ویروس کرونا در جامعه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی مسجد، بانک اطلاعاتی از نیازمندان و ایتام محله تهیه شده است.

وی بیان کرد: تلاش می شود با جذب مشارکت های مردمی و حمایت های خیرین به صورت مستمر و مناسبتی از افراد نیازمند حمایت و دستگیری شود.

موسوی نیک خاطرنشان کرد: همچنین به صورت مستمر برنامه های فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) با بهره گیری از دو بستر مجازی و حقیقی با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان به مسجد برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) اظهار کرد: جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و شناسایی و پرورش استعدادها از مهم ترین اهداف برنامه های کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) است.