دوره آموزشی «سکوی تعالی» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بروجرد برگزار شد
دوره آموزشي «سکوي تعالي» با هدف ترويج فرهنگ کتابخواني در بروجرد برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری عاشورا:

دوره آموزشی «سکوی تعالی» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بروجرد برگزار شد

دوره آموزشي سکوي تعالي با هدف ترويج و نهادينه‌سازي فرهنگ کتاب و کتابخواني با همت کانون فرهنگي هنري عاشورا در شهرستان بروجرد برگزار شد.
شناسه خبر : 35526 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما)، مدیرکانون فرهنگی هنری عاشورا شهرستان بروجرد، در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی، اظهار داشت: این دوره آموزشی با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ضروری است.

« حمید بشیری گودرزی»، با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی، افزود: تقویت این فرهنگ غنی بستر ترویج فرهنگ دانایی در جامعه است.

وی ادامه داد: جامعه توسعه یافته جامعه‌ای است که تعداد کتابخوان‌های آن زیاد باشد، لذا اگر بتوانیم تعداد کتابخوان‌ها را بالا ببریم، آنگاه می‌توانیم بگوییم موفق عمل کرده‌ایم.

بشیری با اشاره به اقدامات انجام شده برای جذب مشارکت خیرین در این طرح، افزود: تلاش می شود با جذب مشارکت خیرین در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی به ویژه هدیه کردن کتاب در این شهرستان اقدام شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری عاشورا شهرستان بروجرد، اظهار کرد: نهادینه‌کردن فرهنگ هدیه دادن کتاب با هدف ترویج دانایی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: این دوره آموزشی به همت کانون فرهنگی هنری عاشورا و با همکاری ستاد کانون های مساجد استان لرستان وشورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت ارشاد برگزار شد.