هدف از برگزاری طرح سه‌شنبه‌های تکریم نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است
هدف از برگزاري طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم نهادينه‌سازي فرهنگ ايثار و شهادت بين نسل جوان است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

هدف از برگزاری طرح سه‌شنبه‌های تکریم نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است

ابدالي پور با ترويج و نهادينه سازي فرهنگ ايثار و شهادت مهم ترين راه مقابله با توطئه هاي دشمنان است، گفت: طرح ملي سه شنبه هاي تکريم از برنامه هاي کانون هاي مساجد در راستاي ترويج فرهنگ ايثار است.
شناسه خبر : 35700 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(  ، « محمد ابدالی پور» امروز در دیدار با خانواده شهید «محمد خلیل هاشمی» در شهرستان دورود، افزود: نظم و امنیت امروز جامعه دستاورد خون پاک شهیدان و ایثار و از خود گذشتگی جانباران، آزادگان و خانواده معظم شهداست.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه برای نسل جدید یک ضرورت است چراکه اگر این فرهنگ غنی در جامعه نهادینه شود جامعه در مسیر آرمان‌های اسلام و انقلاب حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خون شهدا برای ما برکت آفرین است، خاطرنشان کرد: امروز ما میراث دار شهدا هستیم و باید در انجام وصیت آنها کوشا باشیم.

ابدالی پوربا اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی اظهار کرد: حفظ نظام و انقلاب در گرو پیروی از ولایت از وصیت های کلی شهدا است.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم از برنامه های کانون های مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار است، افزود: احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران "طرح ملی سه شنبه های تکریم" برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: این طرح یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و ملاحضه اقتضائات محلی با محوریت مسجد و ذیل نظر امام جماعت محترم مسجد به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.