جوان‌محوری از شاخص‌های فعالیت کانون های مساجد است
جوان‌محوري از شاخص‌هاي فعاليت کانون هاي مساجد است
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

جوان‌محوری از شاخص‌های فعالیت کانون های مساجد است

حجت الاسلام شاهرخي با اشاره به اهميت بهره برداري از ظرفيت کانون هاي مساجد، گفت: جوان محوري و محله محوري از شاخص هاي ارزشمند فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است.
شناسه خبر : 35987 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(  ، حجت الاسلام والمسلمین « سیداحمد رضا شاهرخی» (18 اسفند) در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: برای حرکت از مبدایی به مقصدی که وضعیت آن مطلوب است، باید تلاش کوشش و مجاهدت شود.

 

وی افزود: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید از ظرفیت های دینی، فرهنگی، اقتصادی، بصیرتی و سیاسی به خوبی بهره برداری شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، بیان کرد: یکی از ظرفیت هایی که می تواند به حاکمیت دین خدا در همه عرصه ها نائل کند و ما را به آرمان ها و ارزش های دینی  نزدیک کند، مسجد است.

 

وی با بیان اینکه امام جمعه مدیر مسجد است، خاطرنشان کرد: مسجد با محوریت ائمه جماعت از ظرفیت های مهمی است که در عرصه های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت های دینی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

 

وی با اشاره به گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی، ابراز کرد: محله محوری و جوان محور بودن از شاخص های فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: خدمت گذاری به مردم، رسیدگی به محرومین، فعالیت های جهادی و انقلابی، شناسایی آسیب های اجتماعی و ارائه راه حل های مناسب برای مقابله با آسیب های اجتماعی  از جمله فعالیت های ارزشمند کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی اظهار داشت: تقویت وحدت و همدلی و هم افزایی از جمله نکات مهمی است که در فعالیت های مسجد محور باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه رهنمود های رهبری چراغ راه است، افزود: برای تحقق اهداف کانون های مسجد و تقویت برنامه های مسجد محور باید بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه تربیت جوانان مومن و متعهد مورد توجه قرار گیرد.