کانون های مساجد ظرفیتی برای تحقق عدالت فرهنگی هستند
کانون هاي مساجد ظرفيتي براي تحقق عدالت فرهنگي هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون های مساجد ظرفیتی برای تحقق عدالت فرهنگی هستند

فتايي با بيان اينکه کانون هاي مساجد در خط مقدم فعاليت هاي فرهنگي و هنري قرار دارند، گفت:کانون هاي مساجد ظرفيتي براي توسعه عدالت فرهنگي هستند.
شناسه خبر : 35991 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(  ، « احمد حسین فتایی» امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت عظیمی در حوزه فرهنگ و هنر هستند.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت کانون های مساجد، افزود: کانون های مساجد ظرفیتی بزرگ در راستای تقویت عدالت فرهنگی هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به گستردگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق شهری، روستایی و کم برخوردار جامعه، خاطر نشان کرد: این گستردگی ظرفیتی بزرگ برای توسعه و تقویت عدالت فرهنگی است.

 

وی افزود: در این راستا با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی، عشایری و کم برخوردار پی گیری می شود.

 

فتایی اظهار کرد: این مهم در قالب آموزش های رایگان فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و عشایری و کم برخوردار شهری پی گیری می شود.

 

وی ارایه خدمات فرهنگی و هنری به روستاییان و عشایر در راستای توسعه عدالت فرهنگی در روستاها و مناطق عشایری با همکاری ستاد کانون های فرهنگی مورد تاکید است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت بهره برداری از ظرفیت کانون های مساجد تاکید کرد و افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان لرستان نهادی قوی و با ظرفیت است که باید از این ظرفیت بزرگ به خوبی بهره گرفت.