عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ارزیابی می شود
عملکرد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان ارزيابي مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ارزیابی می شود

ابدالي پور با اشاره به ارزيابي عملکرد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان، افزود:درطول ماه مبارک رمضان به صورت روزانه از کانون هاي مساجد استان سرکشي مي شود.
شناسه خبر : 36646 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباط رسانه ای (فهما)، اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان، با حضور کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد سرکشی می شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح به صورت روزانه و بعد از نماز ظهر و عصر برگزار  می شود، افزود: در این بازدید ها عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان رزیابی می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: هم اکنون تعداد 428 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان فعال است.

 

وی با اشاره به برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان، ادامه داد: برنامه های امسال با رویکرد قرآنی و با محوریت جزء خوانی قرآن کریم برگزار می شود.

 

ابدالی پوربا اشاره به اینکه قرآن ظرفیت والایی است، ادامه داد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در جامعه و همچنین تقویت تلاوت قرآن، مفاهیم، تدبر، و عمل به آن تلاش می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برگزار می شود.