1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می شود
1200 بسته گوشت قرباني بين نيازمندان توزيع مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبرداد؛

1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می شود

ابدالي پور با اشاره به توزيع 15 مرحله گوشت قرباني بين نيازمندان لرستاني، گفت: طرح نذر قرباني با حمايت موسسه حضرت خديجه (س) و با هدف حمايت از نيازمندان اجرايي شده است.
شناسه خبر : 37298 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباط رسانه ای )فهما)،اظهار داشت: در آستانه عید سعید فطر یکهزار و 500 بسته گوشت قرمز منجمد در بین خانوارهای نیازمند استان لرستان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 مرحله توزیع گوشت در بین نیازمندان اجرایی شده است، افزود: طرح نذر قربانی با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان لرستان و با حمایت موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا را اجرا می شود.


مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: بسته های گوشت قربانی با اولویت مناطق محروم در بین خانوارهای نیازمند و ایتام این مناطق توزیع می شود.

وی ادامه داد: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا در سامانه موسسه حضرت خدیجه (س)، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: طرح توزیع گوشت قربانی در تداوم رزمایش کمک مومنانه و با هدف حمایت از نیازمندان و محرومین منطقه اجرا می شود.


مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه کانون های مساجد ظرفیتی خوبی برای حمایت از محرومان هستند، با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح نذر قربانی،  اظهار کرد:  شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.