برگزاری محافل روزانه جزء‌خوانی قرآن کریم در کانون «حامی» خرم‌آباد
برگزاري محافل روزانه جزء‌خواني قرآن کريم در کانون «حامي» خرم‌آباد

برگزاری محافل روزانه جزء‌خوانی قرآن کریم در کانون «حامی» خرم‌آباد

طولابي گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌هاي ديني و قرآني مختلفي مثل جزء خواني روزانه قرآن با حضور اعضاي کانون حامي در خرم آباد برگزار شد.
شناسه خبر : 37361 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

«ضرغام طولابی» در گفت و گو با ستاد ارتباط رسانه ای )فهما)، اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم کانون فرهنگی هنری حامی خرم آباد برگزار شده است. 

 

وی افزود: ر طول ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی، دینی وفرهنگی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

طولابی بیان کرد: طرح تفسیر روزانه قرآن کریم با همراهی امام جماعت مسجد هر روز بعد از اقامه نماز عصر در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

 مدیرکانون فرهنگی هنری حامی خرم آباد بیان کرد: همچنین به صورت روزانه مراسم تفسیر قرآن کریم در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: محفل قرآنی جزء خوانی از دیگر برنامه های قرآنی این کانون فرهنگی هنری مسجد است که به صورت روزانه برگزار می شود.

 

طولابی  تصریح کرد: در طرح جزء خوانی قرآن کریم ، طی ماه مبارک رمضان هر روز از اول ماه مبارک تا پایان ماه مبارک رمضان روزی یک جزء قرآن با حضور قاریان تلاوت می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین هر روز پس از اقامه نماز مغرب مراسم افطاری مختصر با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) و مشارکت خیرین برگزار می شود.

 

 طولابی افزود: همچنین سفره کریمانه اهل بیت و پختن غذای گرم و نان تازه از نیمه رمضان مصاده با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و تا شهادت امام علی (ع) در این کانون فرهنگی هنری مسجد برپا شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری حامی خرم آباد اظهار کرد: همچنین برنامه های فرهنگی وهنری این کانون فرهنگی هنری مسجد با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.