فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید رنگ و بوی مسجد و قرآن بگیرد
فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري بايد رنگ و بوي مسجد و قرآن بگيرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید رنگ و بوی مسجد و قرآن بگیرد

احمدي با اشاره به اهميت تربيت نيروهاي مومن، متعهد و انقلابي، گفت: تمام فعاليت هاي فرهنگي و هنري بايد رنگ و بوي مسجد و قرآن بگيرد.
شناسه خبر : 37753 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای )فهما)، «منصور احمدی» امروز(5 خرداد) در مراسم افتتاحیه نمادین طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان و تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان سلسله،  با بیان اینکه مسجد سنگر اسلام است، اظهار داشت: مسجد  فرصت تعالی است و جنس تأثیرگذاری مسجد بر ذهن کودک و نوجوان کاملا ثابت شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه مساجد در دولت سیزدهم، افزود: تمام فعالیت های فرهنگی وهنری باید رنگ و بوی قرآنی و دینی داشته باشند.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای مومن، متعهد و انقلابی، بیان کرد: این مهم با نگاه مسجد محوری و قرآن محوری فعالیت های فرهنگی، دینی و تربیتی محقق می شود.

 

وی با بیان اینکه کشف و پرورش استعدادهای کودکان، جوانان و نوجوانان از برنامه های مهم کانون های مساجد است، ابراز کرد: کانون های مساجد امن ترین مکان برای پرورش صحیح جوانان و نوجوانان است.

 

احمدی خاطر نشان کرد: مساجد مرکز ثقل فعالیت های اجتماعی،مذهبی، اقتصادی و سیاسی هستند که روح تعهد و مسئولیت را در جامعه افزایش می دهند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاه های برای تقویت فعالیت های مسجد محور و  ظرفیتی موثر در راستای ارتقاء سطح دینی و فرهنگی در جامعه هستند.

 

وی با اشاره به گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی، افزود: کانون های مساجد ظرفیت بزرگ فرهنگی وهنری در عرصه روستا و عشایر محسوب می شوند.

 

احمدی با اشاره به اینکه در استان لرستان 433کانون در شهرها و روستاها فعالیت دارند، ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های اثرگذاری در حوزه های مختلف دینی، فرهنگی، هنری و اجتماعی دارند.