مراسم تجلیل از خانواده شهدای شهرستان دورود برگزار می شود
مراسم تجليل از خانواده شهداي شهرستان دورود برگزار مي شود
مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع):

مراسم تجلیل از خانواده شهدای شهرستان دورود برگزار می شود

موسوي نيک گفت: همزمان با جشن ميلاد امام رضا(ع) ازمقام شامخ دو خانواده شهيد در شهرستان دورود تجليل مي شود.
شناسه خبر : 38174 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۱
« سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با با ستاد ارتباط رسانه ای(فهما اظهار داشت: همزمان با شب میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، جشن میلاد امام رضا(ع) در شهرستان دورود برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود، افزود: همزمان با این مراسم از مقام شامخ دو خانواده شهید « شهید محمد علی پیامنی» و « شهید شیخ مصطفی انصاری» در مسجد امام رضا(ع) شهرستان دورود برگزار می شود.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف تجلیل از مقام خانواده شهدا، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار وهمچنین الگو سازی مناسب برای نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

موسوی نیک ادامه داد: مراسم جشن ولادت سراسر نور و رحمت امام رضا(ع) امشب (21 خرداد) بعد از نماز مغرب و عشاء در شهرستان دورود برگزار می شود.

 

وی افزود: همزمان با مراسم جشن میلاد، مراسم عمامه گذاری 15 نفر از طلاب حوزه علمیه آیت الله بروجردی شهرستان دورود برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود، بیان کرد: این مراسم با حضورنماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، امام جمعه شهرستان دورود و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

موسوی نیک اظهار کرد: این مراسم با همکاری کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، سازمان اوقاف و امور خیریه، ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان دورود و مرکز مدیریه حوزه های علمیه برادران شهرستان دورود برگزار می شود.