اجرای فاز دوم طرح آموزش هنر در مناطق محروم لرستان
اجراي فاز دوم طرح آموزش هنر در مناطق محروم لرستان
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان کرد:

اجرای فاز دوم طرح آموزش هنر در مناطق محروم لرستان

ابدالي پور گفت: طرح آموزش رايگان رشته هاي مختلف هنري در مناطق محروم، کمتر توسعه يافته استان لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 38175 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۳
به گزارش ستاد ارتباط رسانه ای(فهما ، « محمد ابدالی پور» امروز(21 خرداد) در بازدید از کلاس های هنری مناطق محروم شهرستان نورآباد، اظهار داشت: در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته استان اجرایی می شود.

وی افزود: این طرح در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، برگزار می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی این طرح  بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان خواهد بود.

ابدالی پور ادامه داد: طرح آموزش هنربا مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست اجرای این طرح در مناطق محروم استان برگزار شده است، افزود: فاز دوم این طرح در چهار شهرستان خرم آباد، ازنا، کوهدشت و دلفان برگزار می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: در شهرستان ازنا این طرح با ارائه دوره های آموزشی قلم زنی، در شهرستان کوهدشت بازیگری، در شهرستان دلفان بازیگری، نوازندگی، مربی گری نقاشی کودک و طراحی لباس و در شهرستان خرم آباد در قالب برگزاری دوره های آموزشی مربی گری نقاشی کودک و عکاسی برگزار می شود.

وی بیان کرد: این دوره های آموزشی با حضور اساتید رشته های هنری مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت ادارت فرهنگی و ارشاد اسلامی در شهرستان ها برگزار می شود.

ابدالی پور اظهار کرد: با توجه به سرفصل های آموزشی به هنرجویان شرکت کننده در این دوره های آموزشی گواهی پایان دوره اعطاء می شود.