اوقات فراغت فرصتی برای شناسایی و پرورش استعدادها محسوب می‌شود
اوقات فراغت فرصتي براي شناسايي و پرورش استعدادها محسوب مي‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود:

اوقات فراغت فرصتی برای شناسایی و پرورش استعدادها محسوب می‌شود

زيدوندي گفت: طرح اوقات فراغت کانون هاي مساجد فرصتي براي جذب جوانان به مساجدو شناسايي و پرورش استعدادها به شمار مي‌آيد.
شناسه خبر : 38571 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباط رسانه ای (فهما(، «علی محمد زیدوندی» امروز در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری در خرم آباد، اظهار داشت: طرح اوقات فراغت فرصتی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، شناسایی و پرورش استعدادها وبصیرت افزایی و آگاهی بخشی است.

وی افزود: ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین اهداف پیش بینی شده در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

زید وندی با تاکید بر ضرورت استفاده از فصل تابستان برای شناسایی استعدادهای دانش آموزان، گفت: نگرش خانواده ها به فصل تابستان از اوقات بطالت به اوقات فراغت باید تغییر یابد.

وی ادامه داد: همه ساله فصل تابستان دستگاه های مختلف با برپایی کلاس ها سعی دارند تا هم اوقات فراغت دانش آموزان را غنی کرده و هم زمینه را برای کشف استعدادهای آنان ایجاد کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود اظهار کرد:  اوقات فراغت دانش آموزان از درس و مشق مدرسه که دارای محتوایی یکسان در سراسر کشور برای تمام دانش آموزان یک رده آموزشی است، فرصتی مغتنم برای حضور در کلاس های فرهنگی، هنری است تا زمینه شکوفایی استعداد ذاتی آنها فراهم شود.

زیدوندی  اذعان داشت:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت می کند.