آغاز طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی صاحب الزمان (عج) خرم آباد
آغاز طرح اوقات فراغت در کانون هاي فرهنگي صاحب الزمان (عج) خرم آباد
مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خرم آباد خبرداد؛

آغاز طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی صاحب الزمان (عج) خرم آباد

شيرپور گفت: طرح اوقات فراغت در کانون هاي فرهنگي هنري شهرستان دورود آغاز شده است.
شناسه خبر : 38722 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۰
به گزارش ستاد ارتباط رسانه ای (فهما)،« مهدی شیرپور» در این مراسم اظهار داشت:  فعالیت‌های مختلفی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» طراحی شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خرم آباد و رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان  خرم آباد، بیان کرد: هرکدام از این برنامه‌ها با هدف تحقق جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت‌آموزی و نشاط بخشی در تابستان ۱۴۰۱ در سطح کانون‌های مساجد سراسر کشور اجرایی می‌شود.

 

وی بیان اینکه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب رواق‌های ۱۲ گانه در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود، گفت: با توجه به گستردگی این طرح و لزوم اطلاع‌رسانی در خانواده بزرگ کانون‌های مساجد کشور،  تببین و اطلاع رسانی این طرح با استفاده از همه ظرفیت‌های کارشناسی و رسانه‌ای  ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و ستادهای استانی انجام‌ خواهد شد.

 

 وی ادامه داد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه به میزبانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در این طرح ملی به صورت متمرکز تحت پوشش بیمه خواهند بود.

 

رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد  شهرستان خرم آباد اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد جذب اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان به مساجد، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی وتوانمند سازی نسل جوان و شناسایی و پرورش استعدادها برگزار می شود.

 

 شیرپرو اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری شهرستان خرم آباد همزمان با کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور اجرایی شده است.