کانون‌های مساجد استان لرستان حمایت می‌شوند
کانون‌هاي مساجد استان لرستان حمايت مي‌شوند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با رابطان فهما در استان؛

کانون‌های مساجد استان لرستان حمایت می‌شوند

احمدي در ديدار با رابطين کانون‌هاي مساجد لرستان، از حمايت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان از کانون‌ها خبر داد.
شناسه خبر : 39071 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان لرستان: «منصور احمدی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در در دیدار با رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  طی سخنانی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد محور مقابله با هجمه های دشمنان هستند.

 

وی با بیان اینکه  مقابله با هجمه های دشمنان از  رویکردهای مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: امروز با توجه به هجمه های فرهنگی گسترده دشمنان،  مساجد وکانون های فرهنگی هنری مساجد در سنگر مقابله با توطئه های دشمنان قرار دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی صحیح برای مقابله با توطئه های دشمنان، بیان کرد:  آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و کار در عرصه تربیت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه تربیتی ورفع آسیب ها درمانگر هستند

 

احمدی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به گستردگی در مناطق شهری و روستایی در عرصه مقابله با آسیب ها و در عرصه تربیتی درمانگر هستند.

 

وی افزود: امروز اهالی مسجد بویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد درمانگر وضعیت فرهنگی کشور هستند.

 

احمدی گفت: در عرصه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان، باید از فعالیت های مسجد محور حمایت شود و در این راستا باید به کانون های فرهنگی هنری مساجد بیشتر توجه شود.

 

وی با تاکید برضرورت حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکردی نو از فعالیت های کانون های فر هنگی هنری مساجد حمایت می کند.

 

دفاتر کانون های مساجد در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی می شود

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در این راستا دفاتر کانون های فرهنگی هنری مساجد در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی می شود.

 

احمدی گفت: مدیران این دفاتر باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی و دیگر برنامه های محوری  شهرستان ها مشارکت داشته باشند.

 

 مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد ملزم به حمایت از کانون های مساجد هستند

 

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ملزم به همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد هستندو در این زمینه تاکید شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین خطاب به مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: با توجه به هجمه های گسترده دشمنان، لازم است با همه توان درعرصه تربیتی و مقابله با هجمه های دشمنان اقدام کنید.

 

وی افزود: در فعالیت های مسجد محور باید درگیر نام و مقام و کسب رتبه نباشیم و حتی با دست خالی در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده اقدام شود.

 

احمدی اظهار کرد: نباید درگیر محدودیت های مالی باشیم و با فرهنگ جهادی در عرصه فرهنگی، هنری و تربیتی اقدام شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل با ادارات و نهادی مختلف و همچنین تلاش برای جذب مشارکت های مردمی و خیرین، افزود: در راستای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، از برنامه ها و طرح های کانون ها حمایت می شود.