1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان لرستانی توزیع می شود
1200 بسته گوشت قرباني بين نيازمندان لرستاني توزيع مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خبر داد؛

1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان لرستانی توزیع می شود

ابدالي پور گفت: همزمان با عيدغدير، هفدهمين مرحله توزيع گوشت قرباني در استان لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 39254 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباط رسانه ای )فهما(، اظهار داشت: با حمایت های خیرین برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم طرح قربانی و توزیع گوشت در بین نیازمندان اجرایی می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان  افزود: در این راستا همزمان با عید غدیر، تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد در بین نیازمندان استان لرستان توزیع می شود.

وی بیان کرد: در قالب این کمک مؤمنانه گوشت های قربانی در قالب بسته های 1.5کیلویی  بین نیازمندان  و ایتام توزیع می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان، افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.