۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان لرستانی توزیع شد
۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بين نيازمندان لرستاني توزيع شد
به مناسبت عید غدیر:

۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان لرستانی توزیع شد

مديرستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان با اشاره به اينکه تاکنون طي ۱۷ مرحله گوشت گرم بين نيازمندان استان توزيع شده است، گفت: به مناسبت عيد غدير يک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در لرستان توزيع شد.
شناسه خبر : 39382 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباط رسانه ای )فهما(، «محمد ابدالی پور» امروز در حاشیه این مراسم در سخنانی، اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر هزار و 200 بسته گوشت گرم، شامل هر بسته یک و نیم کیلو گرم گوشت در بین نیازمندان و ایتام لرستانی توزیع شده است.

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ مرحله گوشت قربانی در لرستان توزیع شده است، گفت: همزمان با عید سعید غدیر۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب طرح قربانی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

ابدالی پور با بیان اینکه گوشت های قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع می شود، ادامه داد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.