رسانه نقش مهمی در ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی دارد
رسانه نقش مهمي در ترويج و نهادينه سازي فرهنگ ديني دارد
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

رسانه نقش مهمی در ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی دارد

ابدالي پوربا تاکيد برضرورت حمايت از رسانه هاي عرصه دين و فرهنگ، گفت: رسانه ها نقش مهمي در ترويج و نهادينه سازي فرهنگ ديني دارند.
شناسه خبر : 40061 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۶
به گزارش ستاد ارتباط رسانه ای )فهما(، « محمد ابدالی پور» امروز در مراسمی با تجلیل از زحمات خبرگزاری شبستان و سایت فهما، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید محمود صارمی و شهید علیرضا حیدری، اظهار داشت: رسانه چشم بیدار و گوش شنوای جامعه است.

وی با تقدیر از فعالیت های رسانه ای در عرصه مسجد، بیان کرد: تولیدات رسانه ای در ترویج فرهنگ دینی نقش مهمی دارند.

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان، ادامه داد: تولید محتوای صحیح مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به اهمیت فوق العاده جایگاه مسجد در قرآن کریم و کلام نورانی حضرات معصومین(ع) گفت: تربیت در مسجد مساله بسیار مهمی است که در سیره و کلام پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) بسیار مورد توجه و تأکید فراوان قرار گرفته است.

 ابدالی پور بر این که احیای مساجد و توجه به نقش آنها، لازمه حراست از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در کنار بسیج، نقش مهمی در تربیت جهادی نسل جدید و مقابله با توطئه های نرم فرهنگی دشمنان داشته باشند.

مدیرستاد کانون های مساجد استان لرستان در این مراسم از خبرگزاری شبستان و روابط عمومی ستاد کانون های مساجد استان تجلیل کرد.