گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد استان لرستان با رویکرد بصیرت‌افزایی
گراميداشت هفته دفاع مقدس در کانون‌هاي مساجد استان لرستان با رويکرد بصيرت‌افزايي

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد استان لرستان با رویکرد بصیرت‌افزایی

ابدالي پور گفت: ويژه برنامه هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس با رويکرد بصيرت‌افزايي در کانون‌هاي مساجد استان لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 40967 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

«محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به فعالیت 428 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور دلیری و رشادت دلاورمردانی است که همه هستی خود را بر طبق اخلاص گذاشته و به خداوند ارزانی داشتند و امروز وظیفه داریم خاطره این ایام را زنده بداریم و در نشر فرهنگ شهادت و ایثار بکوشیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای معرفی هرچه بهتر رشادت های رزمندان اسلام و شهدا به نسل جوان و نوجوان است.

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس برنامه ها مختلف، دینی، قرآنی، فرهنگی وهنری در کانون های مساجد برگزار می شود، افزود: برنامه های کانون های مسجد با رویکرد بصیرت افزایی و آگاهی بخشی برگزار می شود.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای سرود، روایتگری و برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان است.

ابدالی پور بیان کرد: برگزاری محافل انس با شهدا از دیگر برنامه های ایام دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد، ادامه داد: برنامه های مساجد با هدف جذب اقشار مختلف به مساجد، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برگزار می شود.

وی بر «پیوست رسانه ای» در کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید و بیان کرد: «فضای مجازی» یک بستر مناسب برای نشر محتواهای فاخر اسلامی است.

ابدالی پور ادامه داد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود از ظرفیتها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه های مختلف به خوبی استفاده شود..

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه با بیان اینکه مسجد به عنوان محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تربیتی است، اظهار کرد: در فضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود با نوآوری در راستای احیای فعالیت های مسجد محور اقدام شود.