کتاب «مسافر زمستان» به قلم همسر شهید عضو در کانون‌ «مولی‌الموحدین» رونمایی شد
کتاب «مسافر زمستان» به قلم همسر شهيد عضو در کانون‌ «مولي‌الموحدين» رونمايي شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

کتاب «مسافر زمستان» به قلم همسر شهید عضو در کانون‌ «مولی‌الموحدین» رونمایی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس از کتاب «مسافر زمستان؛ خاطرات بانوي ايثارگر حجيه اوليايي»همسر شهيد اسکندر نيازي و عضو کانون فرهنگي هنري «مولي الموحدين» استان لرستان رونمايي شد.
شناسه خبر : 41191 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان لرستان، در ویژه‌برنامه هفته دفاع‌مقدس از سری برنامه‌های «راه سلیمانی» در استان لرستان از کتاب «مسافر زمستان» (خاطرات بانوی ایثارگر حجیه اولیایی) همسر شهید اسکندر نیازی و عضو کانون فرهنگی هنری لرستان  رونمایی شد.


بر پایه این گزارش:  ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس از سری برنامه‌های راه سلیمانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مسئول بسیج هنرمندان استان و جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان در پاتوق فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

«حجیه اولیایی» نویسنده این اثر طی سخنانی اظهار کرد: کتاب «مسافر زمستان» مجموعه‌ای از سال‌ها زندگی مشترک 9 ساله بنده و همسرم شهید اسکندر نیازی است که حاصل این 9 سال زندگی 3 نعمت الهی است که فرزندانم هستند.

وی ادامه داد: در این کتاب، خاطرات اوایل زندگی، حین و بعد از زندگی بیان شده است. امیدوارم ابتدا مورد قبول خداوند و سپس کسانی که کتاب را مطالعه می‌کنند قرار گیرد.

اولیایی افزود: بعد از انجام مصاحبه و تطبیق تاریخ اتفاقات مندرج و منابع مکتوب و همچنین گویاسازی تصاویر و اعلام و اشخاص، کتاب منتشر شد. نگارش کتاب در ژانر خاطره‌نگاری است که در آن توصیفات و زبان روایت از سوی آقای محمدتقی عزیزیان و براساس لحن راوی انتخاب شده است. 

این کتاب در 150 صفحه، مصور از سوی انتشارات پراکنده خرم‌آباد در قطع رقعی با شمارگان 1000 نسخه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منتشر شده است.