کتابداران مساجد استان لرستان تجلیل شدند
کتابداران مساجد استان لرستان تجليل شدند

کتابداران مساجد استان لرستان تجلیل شدند

کتابداران برتر مساجد استان لرستان در آيين تکريم مقام کتابداران و ترويج فرهنگ کتابخواني تجليل شدند.
شناسه خبر : 42180 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما (از استان لرستان، «محمد ابدالی پور»، مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان امروز(22 آبان) در آیین تجلیل از کتابداران برتر استان لرستان، با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: امروز یکی از نیازهای اساسی جامعه افزایش سطح آگاهی عمومی است و این مهم با توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کتابخانه های مساجد، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جامعه است، ادامه داد: ترغیب نسل جوان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی امری ضروری است که در کتابخانه های مساجد رصد می شود.

ابدالی پور با بیان اینکه یکی از مشکلات و کاستی‌های جامعه پایین بودن سطح فرهنگ مطالعه است، افزود: کتاب گوهر ارزشمندی است که می‌تواند جان و روح ما را تعالی بخشد بنابراین باید دانش آموزان خود را به کتاب خواندن عادت بدهیم و برای مطالعه کتاب برنامه‌ریزی داشته باشیم.

گفتنی است، در این مراسم از امیرحسین خسروی کتابخانه فقاهت، مهدی شیرپور کتابخانه صاحب الزمان، امیرحسین پیری کتابخانه امام علی(ع) نورآباد، حدیث یاری از کتابخانه یعثوب النبی شهرستان نورآباد و تسهیلی از کتابخانه امام علی تجلیل شد.