1200بسته گوشت بین نیازمندان لرستان توزیع شد
1200بسته گوشت بين نيازمندان لرستان توزيع شد
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

1200بسته گوشت بین نیازمندان لرستان توزیع شد

ابدالي پور گفت: با همکاري موسسه خيريه حضرت خديجه(س) هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرباني بين نيازمندان و ايتام لرستاني توزيع مي شود.
شناسه خبر : 42217 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۹
محمد ابدالی پور امروز(23 آبان) در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)از استان لرستان، اظهار داشت: با حمایت های خیرین، برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم چند سالی است که توزیع گوشت گرم در قالب طرح قربانی در بین نیازمندان اجرایی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان  افزود: در این راستا به مناسبت بزرگداشت اعیاد ماه ربیع، تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد در بین نیازمندان استان لرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: در قالب این کمک مؤمنانه گوشت های قربانی در قالب بسته های 1.5کیلویی  بین نیازمندان  و ایتام توزیع شد.

ابدالی پور افزود: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

ابدالی پور خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان، افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.