کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان لرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کميته امداد امام خميني (ره) و ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان لرستان تفاهم‌نامه همکاري امضا کردند
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبرداد:

کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان لرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

چگني‌نژاد، از امضاي تفاهم نامه همکاري ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و کميته امداد امام خميني (ره) لرستان با محوريت اجراي طرح محروميت‌زدايي و توانمندسازي اجتماع محور2020 در مناطق کم برخوردار، اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 44740 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

«محمد چگنی نژاد»، در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان لرستان، بیان کرد: این تفاهم نامه با رویکرد مشارکت و همکاری طرفین در راستای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه با اولویت محله های آسیب دیده و تقویت زمینه ها و سازو کارهای عمومی بخشی به این مهم در عرصه‌های مختلف برگزار می شود.


مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: تسهیل گری، پشتیبانی و حمایت همه جانبه از اجرای توسعه و تحول اجتماع محور محله های کم برخوردار برای استقرار عدالت فرهنگی، هویت بخشی، گفتمان سازی و رفع محرومیت با رویکرد مسجد محوری از دیگر موضوع های همکاری کمیته امداد استان و ستاد مساجد لرستان دراین تفاهم نامه است.

وی افزود: تدوین و ارائه برنامه عملیاتی مشترک مشتمل بر سیاست ها، برنامه ها، اقدامات و فعالیت های مورد نیاز با تقسیم کار بین واحد های زیر مجموعه از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان لرستان تصریح کرد: جلب مشارکت و حمایت دستگاه های اجرایی، نهادهای مردمی غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد برای اشتراک مساعی و هدایت منابع و امکانات در تامین نازمندهای فرهنگی هنری محلات هدف با مشارکت طرفین پی گیری می شود.

چگنی نژاد تصریح کرد: تلاش برای بهبود کیفیت ارائه خدمات فرهنگی هنری، دینی به محلات با محوریت مساجد با تاکید بر خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر در محلات هدف از رویکرد های این طرح است.