فعالیت های شاخص کانون های مساجد از درگاه صدا و سیمای مرکز لرستان منتشر می شود
فعاليت هاي شاخص کانون هاي مساجد از درگاه صدا و سيماي مرکز لرستان منتشر مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

فعالیت های شاخص کانون های مساجد از درگاه صدا و سیمای مرکز لرستان منتشر می شود

چگني نژاد با اشاره به جايگاه رسانه هاي محلي صدا و سيما در بين مردم، گفت: انتشار فعاليت هاي مسجد محور، بستري براي تقويت فرهنگ ديني در جامعه است.
شناسه خبر : 44912 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۰
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان لرستان، محمد چگنی نژاد، در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان اظهار داشت: 434 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان فعالیت می کنند.

وی افزود: احیای ظرفیت های مساجد در جامعه و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ادامه داد: کانون های مساجد به عنوان ظرفیت هایی در مساجد هستند که می توانند در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام بردارند.

چگنی نژاد با اشاره به ظرفیت رسانه در ترویج و نهادینه سازی ارزش ها، افزود: با توجه به جایگاه رسانه شبکه استانی افلاک در جامعه، انتشار فعالیت های کانون های مساجد از این درگاه می تواند نقش موثری در ترویج فعالیت های مسجد محور داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان هم در این دیدار برای پخش فعالیت های شاخص کانون های مساجد در شبکه استانی افلاک قول مساعد داد.