1200 بسته گوشت گرم بین نیازمندان توزیع می شود
1200 بسته گوشت گرم بين نيازمندان توزيع مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

1200 بسته گوشت گرم بین نیازمندان توزیع می شود

چگني نژاد گفت: به مناسبت بزرگداشت اعياد شعبانيه 1200 بسته گوشت گرم بين نيازمندان لرستاني توزيع مي شود.
شناسه خبر : 45035 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان لرستان، اظهار داشت: تاکنون 17 مرحله توزیع گوشت قرمز با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه در استان لرستان انجام شده است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: در هجدهمین مرحله از اجرای طرح مواسات و به مناسبت بزرگداشت اعیاد شعبانیه یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز یک ونیم کیلویی در بین نیازمندان استان لرستان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع گوشت قرمز به همکاری و همراهی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا در جمع آوری کمک‌های خیرین در بین خانواده های نیازمند استان انجام می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: توزیع گوشت قرمز با همکاری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری درهمه شهرستان های استان لرستان توزیع می شود.

چگنی نژاد اظهار کرد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

یاد آوری می شود، طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد از زمان شیوع ویروس کرونا و درپی لبیک بچه های مسجدی به ندای رهبر فرزانه انقلاب در دستگیری از آسیب دیدگان کرونا آغاز شده است وتاکنون ادامه دارد