تبیین هنر انقلاب در جامعه ضروری است
تبيين هنر انقلاب در جامعه ضروري است
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

تبیین هنر انقلاب در جامعه ضروری است

منعمي گفت: ترويج توليدات جبهه فرهنگي انقلاب و در هفته هنر انقلاب اسلامي بايد مورد توجه قرار گيرد
شناسه خبر : 45661 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۱
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، مجید معنمی، امروز در ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی استان لرستان، که با حضور مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار داشت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین هنر انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: ترویج تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب و در نهایت تقدیر از هنرمندان فعال در این جبهه  در هفته هنر انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه در عرصه ی هنر هر چقدر هزینه شود هزینه نبوده بلکه سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد:  پرداختن به مسئله ی هنر در 44 سالگی انقلاب امری است که مغفول مانده است و باید به آن نگاه ویژه داشت.

منعمی  ابراز کرد: اگر معضلات سیاسی و امنیتی در سطح اجتماع و با ابزار هنر از طریق رسانه به درستی مدیریت شوند به هیچ عنوان درگیر مسائل حاد در این خصوص نخواهیم بود.

معاون استاندار اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید در برنامه های هفته هنر انقلاب نقش داشته باشند.

 منعمی ادامه داد: تمامی برنامه های دستگاه ها در راستای تکریم هنرمندان فعال در حوزه انقلاب باید با محوریت مرکز ستاد در حوزه هنری انجام شوند.

 وی با بیان این که هدایت برنامه های هفته هنر انقلاب در استانداری لرستان توسط اداره کل امور اجتماعی انجام می شود، اظهار کرد: مدیرکل امور اجتماعی می بایست ساختاری فراهم کند که این برنامه ها در شهرستان ها نیز مدون و به خوبی انجام شوند.

معاون استاندار لرستان لرستان تصریح کرد: در این هفته قرارگاه رسانه ای ویژه ی این رویداد تشکیل خواهد شد.

 منعمی گفت: باید برنامه ای تدوین شود که رویداد مهم هفته هنر انقلاب جریان سازی مناسبی را در جامعه ایجاد کند.

وی عنوان کرد: بسته های پیشنهادی این هفته برای دستگاه ها ارسال خواهد شد.

 معاون استاندار تصریح کرد: در بخش هایی که نیازمند اعتبار است با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تأمین خواهد شد.

در این جلسه،مقرر شد برنامه هایی با محوریت حوزه هنری در ایام 20 فروردین، انجام شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در برنامه آوینی ها(تقدیر از هنرمندان انقلابی)همکاری و مشارکت نماید و در یکی از کانون های مساجد مناطق کم برخوردار برنامه فرهنگی برگزار شود.

هفته ی بزرگداشت هنر انقلاب از بیستم فروردین ماه مصادف با سالروز شهادت مرتضی آوینی آغاز خواهد شد، دبیرخانه ی ستاد بزرگداشت این هفته در حوزه هنری استان تشکیل و تکریم و پاسداشت از هنرمندان فعال در عرصه ی انقلاب از مهم ترین برنامه های این هفته باشد.

 گفتنی است در این جلسه که با هدف تشکیل ستاد مرکزی هفته هنر انقلاب برگزار شد، مدیران کل حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد، بنیاد شهید، میراث فرهنگی، امور اجتماعی استانداری، روابط عمومی استانداری، فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، فرهنگی شهرداری و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان حضور داشتند.