کانون های مساجد، ظرفیت های بزرگ فرهنگی و دینی هستند
کانون هاي مساجد، ظرفيت هاي بزرگ فرهنگي و ديني هستند
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

کانون های مساجد، ظرفیت های بزرگ فرهنگی و دینی هستند

چگني نژاد با بيان اينکه کانون هاي مساجد پايگاه هاي مهم در راستاي صيانت از ارزش هاي ديني هستند، افزود: تلاش مي شود با برنامه ريزي مناسب در راستاي تقويت کانون هاي مساجد در استان گام برداريم.
شناسه خبر : 45996 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۰
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد در بازدید از کانون فرهنگی هنری اصحاب الحسین(ع) شهرستان پلدختر، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاهی برای تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد مامن جوانان مومن انقلابی است و این پایگاه می تواند نقش مهم در هر منطقه و محله داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه احیای فعالیت های مسجد محور مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند نقش مهمی در مشارکت و همراهی برنامه های فرهنگی  داشته باشند.

چگنی نژاد با اشاره به مردمی بودن مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، ادامه داد:  کانون های مساجد ظرفیت های بزرگ فرهنگی و مردمی هستند و سوق دادن  برنامه های فرهنگی به سمت و سوی مساجد، گام های مهمی در راستای تقویت فرهنگ عمومی جامعه است.

وی با بیان اینکه کانون های مساجد را پایگاه های مهم در راستای صیانت از ارزش های دینی هستند، افزود: تلاش می شود با برنامه ریزی مناسب در راستای تقویت کانون های مساجد در استان گام برداریم.

مدیرکانون فرهنگی هنری اصحاب الحسین (ع) شهرستان پلدخترهم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون فرهنگی هنی مسجد، خواستار تقویت حمایت از فعالیت کانون های مساجد شد.

مدیرکانون فرهنگی اصحاب الحسین(ع) روشندلی توانمتد است که در سالیان زیادی در راستای اهداف کانون فرهنگی هنری مسجد تلاش می کند و فعالیت های مستمر این کانون طی سال های گذشته بارها مورد تقدیر قرار گرفته است.