مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد به عنوان هنرمند انقلابی استان لرستان تقدیر شد
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد به عنوان هنرمند انقلابي استان لرستان تقدير شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد به عنوان هنرمند انقلابی استان لرستان تقدیر شد

«محمد چگني‌نژاد» مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان به عنوان هنرمند انقلابي اين استان تجليل شد.
شناسه خبر : 46311 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از هنرمندان انقلابی استان لرستان، اظهار داشت: هنر انقلابی، هنری متعالی و بستری برای ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان هنر انقلاب اسلامی را هنری اصیل دانست و افزود: ارتقای این عرصه می تواند فرصتی برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان باشد.

وی ادامه داد: سرزمین ایران از گذشته‌های دور به عنوان مهد فرهنگ و هنر شناخته می‌شد و با ورود اسلام، هنر اصیل ایرانی با ارزش‌های والای انسانی پیوند خورده و تجلی آن در قالب هنر اسلامی ایرانی نمود پیدا کرد.

چگنی نژاد اظهار کرد: هنر انقلاب و تقویت این عرصه، گام برداشتن در راستای تعالی هنری مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

این مراسم به مناسبت  گرامیداشت هفته هنر انقلاب، همزمان با نماز مغرب و عشا در محوطه قلعه فلک الافلاک با حضور هنرمندان انقلابی استان و استاندار و مدیران کل استانداری و مسئولین دستگاه های فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم از خانواده شهید هنرمند حجت اله یخچالی از هنرمندان بسیجی شهر بروجرد تجلیل شد.

در ادامه این مراسم از پنج نفر از هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ با تعهد و دغدغه برای دفاع از ارزش های انقلاب به میدان آمدند، محسن مرادی، محمد چگنی نژاد، سید غلامرضا نعمت پور، امیر امیدنژاد و سید میکاییل موسوی تجلیل به عمل آمد.