ترویج ارزش های دینی و اسلامی راه مقابله با توطئه های دشمنان است
ترويج ارزش هاي ديني و اسلامي راه مقابله با توطئه هاي دشمنان است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

ترویج ارزش های دینی و اسلامی راه مقابله با توطئه های دشمنان است

چگني نژاد با اشاره به رويکرد ستاد کانون هاي مساجد در تقويت برنامه هاي ديني و قرآني، افزود: ترويج ارزش هاي ديني و اسلامي راه مقابله با توطئه هاي دشمنان است.
شناسه خبر : 46326 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۳
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد امروز در دیدار با مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی و انقلابی و احیای فعالیت های مسجد محور مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اهمیت تقویت فعالیت های قرآنی و دینی در جامعه، افزود:  یکی از برنامه های مهم ستاد کانون های مساجد تقویت فعالیت های قرآنی مسجد محور است.

وی با اشاره به برگزاری طرح جزء خوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان، افزود: با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت از فعالان قرآنی طرح جزء خوانی قرآن کریم تقدیر خواهد شد.

چگنی نژاد بیان کرد: ستاد کانون های مساجد استان لرستان با مشارکت و همکاری در طرح تجلیل از فعالان قرآنی از سه نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان به صورت ویژه تجلیل خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای تداوم برنامه های قرآنی در بعد از ماه مبارک رمضان، افزود: ستاد کانون های مساجد از برنامه های قرآنی مسجد محور حمایت  خواهد کرد.

چگنی نژاد با بیان اینکه در این جلسه مصوب شده است در طول سال 1302 به صورت ماهانه برنامه های قرآنی در مسجد جامع شهرستان کوهدشت برگزار شود، افزود: ستاد کانون های مساجد لرستان با مشارکت در برگزاری همه این محافل قرآنی به تنهایی مجری یکی از این برنامه ها در سال جاری خواهد بود.

وی افزود: همچنین مصوب شد، جشنواره روستا و عشایر با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت برگزار شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: همچنین مصوب شد بعد از ماه مبارک رمضان از فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان تقدیر شود.

جعفری مدیراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت هم در این دیدار با اشاره به اهمت همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، گزارشی از برنامه های سال جاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت را ارائه نمود.