برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان انقلابی کانون های مساجد / مسعود بیرانوند هنرمند شاخص کانون های مساجد لرستان معرفی شد
برگزاري مراسم تجليل از هنرمندان انقلابي کانون هاي مساجد / مسعود بيرانوند هنرمند شاخص کانون هاي مساجد لرستان معرفي شد
در وبیناری با حضور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان انقلابی کانون های مساجد / مسعود بیرانوند هنرمند شاخص کانون های مساجد لرستان معرفی شد

مسعود بيرانوند هنرمند شاخص کانون هاي مساجد لرستان به عنوان هنرمند انقلابي معرفي و مورد تجليل قرار گرفت.
شناسه خبر : 46350 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۲

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، امروز در جلسه وبیناری که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای شورای معاونین این ستاد برگزار شد، از هنرمندان انقلابی شاخص کانون های مساجد تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، از یک نفر از هنرمندان شاخص هر استان که در کانون های فرهنگی هنری مساجد عضویت دارد، در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

 در استان لرستان از مسعود بیرانوند، هنرمند انقلابی در عرصه تئاتر بچه های مسجد تجلیل به آمد.

این هنرمند لرستانی در رشته بچه های مسجد و طنز پردازی در  کانون فرهنگی هنری همای رحمت شهرستان خرم آباد عضویت و فعالیت دارد.

مسعود بیرانوند رابط کانون فرهنگی هنری همای رحمت مسجد امام علی علیه السلام خرم آباد است، وی از سال ۷۶ وارد حرفه‌ای بازیگری شده است و در جشنواره‌های استانی منطقه و کشوری نیز حضوری موفق داشته است.

حرفه هنری وی، بازیگری است و از سال ۹۷ استنداپ هم اجرا می کند، وی از سال ۱۴۰۰ وارد عرصه فیلمسازی شده است و از آثار هنری وی، زن زندگی آگاهی و مجموعه کلیپ هیرمان در مورد خاطرات مردم لرستان از ایام شهادت حاج قاسم است.

 وی چهره شاخص استنداپ استان لرستان در هفته هنر انقلاب اسلامی معرفی شد از مهمترین آثار وی که در فضای مجازی بازخورد زیادی داشت جوابیه به مجری صدا و سیما آقای باربد بابایی در ایام اغتشاشات سال گذشته است.