کانون های مساجد لرستان از نظر کمی و کیفی تقویت می شوند
کانون هاي مساجد لرستان از نظر کمي و کيفي تقويت مي شوند
مدیر ستاد کانون های مساجد لرستان:

کانون های مساجد لرستان از نظر کمی و کیفی تقویت می شوند

چگني نژاد با اشاره به نقش کانون هاي مساجد در پيشبرد اهداف فرهنگي نظام، گفت: کانون هاي مساجد استان لرستان از نظر کمي وکيفي تقويت مي شوند.
شناسه خبر : 46764 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد امروز در دیدار با امام جمعه بروجرد، با اشاره به اهداف فعالیت کانونهای مساجد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به فعالیت ۴۳۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان،افزود طبق برنامه ریزی به عمل آمده کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان لرستان از نظر کمی و کیفی تقویت می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: با درخواست هیئت امنای مساجد و بررسی کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان کانون فرهنگی هنریمسجد در مساجد استان لرستان راه اندازی می شود.

 

چگنی نژاد با بیان اهمیت نقش مساجد در مقابله با توطئه های دشمنان و ترویج و تقویت فرهنگ دینی، افزود: در کانون های فرهنگیهنری مساجد جهت تبلیغ و ترویج احکام و معارف دین مبین اسلام، تربیت افراد، جذب جوانان، شناسایی و پرورش استعدادها، بصیرتافزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان تلاش می شود.

 

امام جمعه بروجرد هم در این دیدار با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های دشمنان، اظهار کرد: کانون های فرهنگیهنری مساجد نقش مهمی در مقابله با توطئه های دشمنان، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دارند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه بر ضرورت تقویت کانون های مساجد استان لرستان تاکید کرد.