معلمان و اساتید عضو کانون فرهنگی هنری مسجد تجلیل شدند
معلمان و اساتيد عضو کانون فرهنگي هنري مسجد تجليل شدند
مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خرم آباد:

معلمان و اساتید عضو کانون فرهنگی هنری مسجد تجلیل شدند

شيرپور گفت: با هدف تجليل از همکاري فعالان فرهنگي، مراسم بزرگداشت روز معلم در مسجد صاحب الزمان(عج) خرم آباد برگزار شد.
شناسه خبر : 46909 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۵
مهدی شیرپور در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، با بیان اینکه شغل معلمی و استادی بسیار ارزشمند است و اگر این مهم در سنگر مسجد باشد ارزش آن دوچندان می شود، فعالان حوزه مسجد، اسوه های جهاد و تلاش درعرصه جهاد،مقابله با توطئه های دشمنان وآگاهی بخشی به جامعه و تربیت نسل آینده ساز جامعه هستند.

مدير کانون فرهنگي هنري مسجد صاحب الزمان عج الله گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم درروز معلم در مسجد صاحب الزمان عج الله بين نماز مغرب وعشاء از ۴نفر از معلمان و اساتيد عضو کانون فرهنگی هنری مسجد تجلیل شده است.

وی با بیان اینکه اين مراسم با هدف نکوهداشت مقام معلم برگزار می شود، ادامه داد: معلمان از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار هستند و همگان همواره باید قدر دان زحمات و تلاش های آنان باشیم.

شیرپور خاطرنشان کرد: سنگر تعلیم و تربیت، سنگر جهادی علمی در راه تعالی وآگاهی بخشی به جامعه و تربیت نسل آینده ساز جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در سنگر تعلیم و تربیت ارزشمندترین جهاد است چرا که در راستای آگاهی بخشی و دانایی گام برداشته می شود.

دراين مراسم از حاج علي پيريايي مربي تربيتي کانون فرهنگی هنری مسجد، محمدامين ملکشاهيان مديرامورقرآني، سيدمحمدکريمي  مشاورامور ورزشي، جواد علي حسيني از فعالين مجموعه  که معلماني دلسوز و زحمت کش تقدير شد.