توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری، رویکرد ستاد مساجد لرستان است
توسعه کمي و کيفي کانون هاي فرهنگي هنري، رويکرد ستاد مساجد لرستان است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری، رویکرد ستاد مساجد لرستان است

چگني نژاد با تاکيد بر ضرورت تقويت تعامل، همفکري و همکاري دستگاه ها و ارگان هاي فعال در مساجد، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با رويکرد جذب جوانان به مساجد و ترويج و نهادينه سازي فرهنگ ديني فعاليت مي کنند.
شناسه خبر : 47095 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان اظهار داشت: مسجد محور شدن فعالیت های فرهنگی بستر ارتقای فرهنگ دینی و عمومی جامعه است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان  با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل، همفکری و همکاری بین دستگاه های فعال در حوزه مساجد، افزود: این تعامل می تواند بستری برای رونق مساجد و ارتقای فعالیت های مسجد محور باشد.

وی با اشاره به رویکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و هنری در راستای جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان به مساجد، شناسایی و پرورش استعدادها، تقویت تربیت دینی، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان تلاش می شود.

چگنی خاطرنشان کرد: سیاستگذاری ها و فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد متناسب با گروه سنی مخاطبان و بر اساس علاقه و نیاز جامعه تعریف و اجرایی می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به رویکرد ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر تسریع در روند تاسیس کانون های جدید در استان استان و تقویت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

چگنی با اشاره به فعالیت 430 کانون فرهنگی هنری مسجد در مناطق شهری و روستایی استان لرستان، اظهار کرد:  تاسیس این مراکز در همه مناطق باعث گسترش شاخص های فرهنگی و دسترسی آسان مردم به فعالیت های فرهنگی وهنری مسجد محور خواهد شد.