مراسم بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان دورود برگزار می شود
مراسم بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان دورود برگزار مي شود

مراسم بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان دورود برگزار می شود

مديراجرايي ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان دورود، گفت: جشن هاي بزرگداشت دهه کرامت در مساجد و محلات شهرستان دورود برگزار مي شود.
شناسه خبر : 47318 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

سید مسعود موسوی نیک در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: با همکاری دفتر امام جمعه دورود و مشارکت ادارات و نهاد ها برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، خدمت رسانی همزمان با دهه کرامت در شهرستان دورود برگزار می شود.

 

مدیراجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان دورود و رابط کانون های فرهنگی هنری این شهرستان افزود:برنامه های بزرگداشت دهه کرامت با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی، سیره رضوی و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد:  با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان دورود، ادارات، نهادها مراسم بزرگداشت دهه کرامت و جشن های مردمی در مساجد و محلات شهرستان دورود برگزار می شود.

 

موسوی نیک همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) جشن بزرگداشت میلاد و بزرگداشت روز دختر در شهرستان دورود برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) نمایشگاهی در مورد حجاب و عفاف در این شهرستان دایر می شود.

 

موسوی نیک افزود: همچنین مراسم تکریم از بانوان نخبه و ورزشکار شهرستان دورود با همکاری ادارات و نهادهای و دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

 

گفتنی است، مراسم بزرگداشت دهه مبارک کرامت همه‌ساله یکم تا یازدهم ذی‌القعده برگزار می‌شود.