راه اندازی پویش نذر قرآن در استان لرستان
راه اندازي پويش نذر قرآن در استان لرستان
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبرداد:

راه اندازی پویش نذر قرآن در استان لرستان

چگني نژاد گفت: پويش نذر قرآن به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان با رويکرد ترويج فرهنگ ديني و قرآني در مناطق محروم راه اندازي شده است.
شناسه خبر : 47899 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که امروز مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، به‌ویژه در مناطق محروم با آن مواجه هستند، بحث کمبود قرآن است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: برای رفع مشکل کمبود قرآن در مساجد پویشی با عنوان «نذر قرآن» در استان لرستان راه اندازی شده است.

 

وی ادامه داد: این پویش با هدف جلب حمایت خیران و جمع‌آوری قرآن‌های اضافه موجود در منازل راه‌اندازی شده است.

 

چگنی نژاد با دعوت از مردم، افراد توانممند و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه، افزود:  در هر منزلی ممکن است بیش از یک جلد کتاب قرآن وجود دارد که می‌تواند به مساجد اهدا شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این پویش با رویکرد تقویت فرهنگ دینی وفرهنگ قرآنی در مناطق محروم اجرایی شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: به منظور برگزاری محافل قرائت و تفسیر قرآن کریم در مساجد محلات کم برخوردار و کمبود نسخ قرآن،  امید می رود با مشارکت مردم و خیران با نذر کتاب قرآن خانگی یا تهیه نسخ نو، در رونق بخشیدن به این محافل نورانی اقدامی موثر صورت پذیرد.

 

وی افزود: مردم و خیران می توانند نذوراتخود را به آدرس خرم آباد، میدان 22 بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرتان تحویل دهند .

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: شماره تماس (09168590690 « کرمیان») و شماره کارت 5859837013175795 ( بنام ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان) برای مشارکت مردم در این امر خدا پسندانه اعلام می شود.