اجرای طرح قربانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان
اجراي طرح قرباني در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبرداد:

اجرای طرح قربانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان

چگني نژاد از اجراي طرح قرباني مشارکتي در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خبر داد و افزود: دام قرباني به مناسبت عيد قربان ذبح و گوشت آن، بين نيازمندان توزيع مي شود.
شناسه خبر : 48938 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت:طرح قربانی با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان و مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم در حال اجراست.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان افزود: با پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان توسط کانون ها و مبلغ یک میلیارد و 200 میلون تومان توسط خیرین مؤسسه حضرت خدیجه برای این امر خیر  اختصاص یافته است.

 

وی ادامه داد: در قالب این طرح مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان  به حساب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برای خرید دام واریز شده است.

 

چگنی نژاد افزود: دام های خریداری شده توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان فردا همزمان با عید سعید قربان ذبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: این طرح در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی و هدف دستگیری از نیازمندان با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های مساجد استان لرستان اظهار کرد: این طرح بزرگ فرهنگی در سراسر کشور و به مناسبت عید قربان طراحی شده و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد و گوشت های قربانی بین نیازمندان توزیع می شود.