فعالیت کانون های فرهنگی هنری در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد موثر است
فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد موثر است
امام جمعه کوهدشت:

فعالیت کانون های فرهنگی هنری در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد موثر است

حجت الاسلام طهماسبي با اشاره به اهميت احياي کارکردهاي مساجد، افزود: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد براي جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مقابله با توطئه هاي دشمنان با برنامه ريزي مناسب تلاش کنند.
شناسه خبر : 49430 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در گردهمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهدشت و مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد، اظهار داشت: کار در مسجد بسیار مهم و با برکت است.

 

امام جمعه کوهدشت، با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد در دین مبین اسلام، افزود: در دنیای امروز احیای مساجد، مدیریت مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیار مهم است.

 

حجت الاسلام طهماسبی، با اشاره به توطئه های دشمنان، بیان کرد: جذب نسل جوان و نوجوان  به مساجد و به کار گیری روش های مناسب برای تقویت جذب جوانان گامی مهم و موثر جهت مقابله با توطئه های دشمنان و بصیرت افزایی است که باید با برنامه ریزی مناسب در کانون های فرهنگی هنری مساجد پی گیری شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت  تقویت و توسعه کمی و کیفی کانون های فراهنگی هنری مساجد، ادامه داد: امروز باید با همکاری و همفکری هیئت امنا، امام جماعت، کانون های فرهنگی هنری مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج برای جذب جوانان به مساجد و احیای کارکردهای مساجد تلاش شود.

 

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه مسجد محلی برای تبلیغ دین، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان است، خاطرنشان کرد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب جوانان و نوجوانان، بصیرت افزایی و احیای کارکردهای فرهنگی وهنری مساجد موثر است.

 

حجت الاسلام طهماسبی، افزود: باید آسیب شناسی شود و بر حسب نیازهای موجود در جامعه در کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های فرهنگی هنری مناسب برگزار شود.

 

امام جمعه کوهدشت، ظهار کرد: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در عید سعید غدیر در سطح شهرستان کوهدشت به خوبی برگزار شد.