برگزاری محافل عزاداری و بصیرت افزایی در کانون فرهنگی هنری شهدای ثار الله
برگزاري محافل عزاداري و بصيرت افزايي در کانون فرهنگي هنري شهداي ثار الله
مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای ثار الله:

برگزاری محافل عزاداری و بصیرت افزایی در کانون فرهنگی هنری شهدای ثار الله

گودرزي با اشاره به برنامه هاي دهه نخست ماه محرم در کانون فرهنگي هنري ثار الله شهرستان بروجرد، گفت: طي دهه نخست محافل عزاداري و مجالس سخنراني و بصيرت افزايي از شاخص هاي فعاليت اين کانون فرهنگي هنري مسجد است.
شناسه خبر : 49874 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

مهدی گودرزی در گفت و گو با با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: محافل عزاداری حسینی از شب نخست محرم درمسجد امام حسن عسکری(ع) با مشارکت فعالان مسجد آغاز شده و تا شام غریبان ادامه دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای ثار الله افزود: برنامه های عزاداری هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز می شود.

 

وی همچنین با اشاره به راه اندازی موکب خدمت رسانی، افزود: طبخ و توزیع غذا به صورت روزانه از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

گودرزی ادامه داد: برگزاری جلسات سخنرانی با رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری مسجد درطول دهه نخست محرم است.

 

وی افزود: روضه خوانی، سخنرانی با محوریت امام جماعت مسجد و مداحی و سینه زنی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای ثار الله شهرستان بروجرد اظهار کرد: حمایت از نیازمندان و توزیع مواد غذای و غذای گرم در بین این قشر از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول ماه های محرم و صفر است.