طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان پلدختر
طبخ و توزيع غذاي گرم بين نيازمندان شهرستان پلدختر
رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان پلدختر خبرداد:

طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان پلدختر

کاظمي با اشاره به برپايي مراسم عزاداري حسيني در مساجد پلدختر، افزود: طبخ و توزيع غذاي گرم از ديگر برنامه هاي شاخص کانون هاي اين شهرستان در طول دهه نخست محرم توسط کانون هاي مساجد شهرستان پلدختر بوده است.
شناسه خبر : 49933 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

حجت الاسلام مسلم کاظمی در گفت و گو با با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: محافل عزاداری حسینی از شب نخست محرم درمسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان پلدختر با مشارکت فعالان مسجد آغاز شده و تا شام غریبان ادامه دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) شهرستان پلدختر افزود: برنامه های عزاداری هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز می شود.

 

وی همچنین با اشاره به راه اندازی موکب خدمت رسانی، افزود: طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: برگزاری جلسات سخنرانی با رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری مسجد درطول دهه نخست محرم است.

 

وی افزود: روضه خوانی، سخنرانی با محوریت امام جماعت مسجد و مداحی و سینه زنی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) شهرستان پلدختر اظهار کرد: حمایت از نیازمندان و توزیع مواد غذای و غذای گرم در بین این قشر از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول ماه های محرم و صفر است.