رسانه محور توسعه است
رسانه محور توسعه است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

رسانه محور توسعه است

چگني نژاد با گراميداشت ياد و خاطره شهداي خبرنگار، گفت: خبرنگاران رسالتي بزرگ در عرصه آگاهي بخشي و بصيرت افزايي برعهده دارند.
شناسه خبر : 50446 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۰

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار داشت: خبرنگار شهید، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، با تعهد تا آخرین لحظه از عمر شریف خود درعرصه آگاهی رسانی تلاش کرد و به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت حرفه خبرنگاری، خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب فرموده اند، بدون دوربین ها، قلم ها و دلسوزی های خبرنگاران، لحظه ها ماندگار نمی شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ادامه داد: سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی اصحاب رسانه هر جامعه است.

وی با اشاره به اینکه رسانه محور توسعه است، افزود: خبرنگاران متعهد، انتشار دهندگان حقیقت هستند که در جهت هدایت و برای اصلاح امور تلاش می کنند.

چگنی نژاد خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید با پرهیز از سیاه نمایی، هیچ گاه نباید رسالت والای خود را در صیانت از حقیقت، عدالت خواهی و تعالی انسان به فراموشی بسپارند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه خبرنگاران افسران مقابله با توطئه های  دشمنان هستند، اظهار کرد: خبرنگاران با روشنگری و آگاهی بخشی نقش مهمی در مقابله با توطئه های دشمنان دارند.