موکب شهید شکارچی پلدختر، آماده استقبال از زائران اربعین حسینی است
موکب شهيد شکارچي پلدختر، آماده استقبال از زائران اربعين حسيني است

موکب شهید شکارچی پلدختر، آماده استقبال از زائران اربعین حسینی است

مديرموکب مردمي شهيد شکارچي با اشاره به فراهم شدن زمينه اسکان زائران فراهم شده است،گفت: تمهيدات لازم براي استقبال از 20 هزار زائر اربعين حسيني فراهم شده است.
شناسه خبر : 50635 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

احسان بابایی،  در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: موکب شهید شکارچی شهرسراب حمام شهرستان پلدختر در مسیر جاده ایلام _ لرستان قرار دارد .

 

مدیر موکب مردمی شهید شکارچی و کانون فرهنگی هنری گمشده بقیع شهرستان پلدختر افزود: فعالیت این موکب مردمی از سوم شهریور ماه آغاز و تا 20 شهریور یعنی 5 روز بعد از اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: در این موکب مردمی صبحانه، ناهار، شام و میان وعده های روزانه به زائران اربعین حسینی ارائه می شود.

 

بابایی با بیان اینکه زائر سرای مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر سراب حمام برای اسکان زائران آماده شده است، بیان کرد: همچنین با همکاری مردم تعداد پنج واحد مسکونی مجهز برای خدمت رسانی در حوزه اسکان زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.

 

مدیر موکب مردمی شهید شکارچی شهرستان پلدختر با اشاره به گسترش خدمات این موکب مردمی در سال جاری، افزود: این موکب امسال در محیطی با 18 متر مستقر می شود.

 

بابایی اذعان داشت: در این موکب مردمی علاوه برخدماتی چون طبخ و توزیع غذای گرم، چای و شربت و توزیع آب خنک، خدماتی چون کفاشی، آرایشگری و خیاطی ارائه می شود.

 

بابایی تصریح کرد: در این راستا یک خیاط، آرایشگر، کفاش و ماشین یدک کش برای اتفاقات احتمالی مستقر می شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 11 هزار و 700 نفر در این موکب پذیرایی شدند، افزود: امسال تمهیدات لازم برای استقبال از بیش از 20 هزار زائر فراهم شده است.

 

بابایی اذعان داشت: موکب مردمی شهید شکارچی از سال 1393 راه اندازی شده است و با مشارکت مردم هرساله به زائران اربعین حسینی در مسیر رفت و برگشت به اربعین حسینی خدمت رسانی می کند.

 

مدیر موکب مردمی شهید شکارچی شهرستان پلدختر اظهار کرد: منابع مالی این موکب مردمی از کمک های مردمی و خیریت جمع آوری می شود.