37 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان راه اندازی شد
37 کانون فرهنگي هنري مسجد در استان لرستان راه اندازي شد
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

37 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان راه اندازی شد

چگني نژاد گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون 37 کانون فرهنگي هنري مسجد در استان راه اندازي شده است.
شناسه خبر : 50887 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیتی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 37 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان لرستان راه اندازی شده است و راه اندازی تعداد پنج کانون فرهنگی هنری مسجد در دست اقدام قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد 473 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان فعالیت دارند، ادامه داد: بیش از 60 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مناطق روستایی و عشایری فعالیت دارند.

 

چگنی نژاد با بیان اینکه کانون‍‌های فرهنگی  هنری مساجد نقش مهمی در گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی به ویژه در میان نسل جوان دارند، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه احیای جایگاه فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی، کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر نقش مهمی بر عهده بردارند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهارکرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه احیای کارکرد اجتماعی مساجد، فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاهای کشور، در راستای هدایت و سازماندهی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد تلاش می کنند.